RACUNARI
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
RACUNARI

forum opcenito o racunarima
 
HomeLatest imagesTražiRegistracijaLogin

 

 IO-Imperia online

Go down 
3 posters
AutorPoruka
yaya
Malac
Malac
yaya


Broj komentara : 33
Join date : 2008-10-27
Mjesto : Zagreb

IO-Imperia online Empty
KomentarNaslov komentara: IO-Imperia online   IO-Imperia online Icon_minitimeMon Oct 27, 2008 1:08 pm

..Imperiju sam igrala 2 ere pa mi je dosadilo..igra je dobra , al malo preogranicena i spora..
Na vrh Go down
Moke
Admin
Admin
Moke


Broj komentara : 126
Join date : 2008-10-26
Age : 38
Mjesto : Sarajevo

IO-Imperia online Empty
KomentarNaslov komentara: Re: IO-Imperia online   IO-Imperia online Icon_minitimeMon Oct 27, 2008 1:16 pm

igrao sam i ja al me nije nesto odusevila bas kako si rekla isuvise spora igra Wink
Na vrh Go down
yaya
Malac
Malac
yaya


Broj komentara : 33
Join date : 2008-10-27
Mjesto : Zagreb

IO-Imperia online Empty
KomentarNaslov komentara: Re: IO-Imperia online   IO-Imperia online Icon_minitimeWed Oct 29, 2008 11:12 am

evo ja se opet registrirala na relam25, e sad kolko cu igrat , nemam pojma..a kako su em zaribali kod placanja kredita...prava pljacka Shocked
Na vrh Go down
Moke
Admin
Admin
Moke


Broj komentara : 126
Join date : 2008-10-26
Age : 38
Mjesto : Sarajevo

IO-Imperia online Empty
KomentarNaslov komentara: Re: IO-Imperia online   IO-Imperia online Icon_minitimeWed Oct 29, 2008 11:14 am

pa jesi li to prijavila na njihovom forumu to se nesmije raditi!!!!
Na vrh Go down
yaya
Malac
Malac
yaya


Broj komentara : 33
Join date : 2008-10-27
Mjesto : Zagreb

IO-Imperia online Empty
KomentarNaslov komentara: Re: IO-Imperia online   IO-Imperia online Icon_minitimeWed Oct 29, 2008 11:18 am

Moke (citat):
pa jesi li to prijavila na njihovom forumu to se nesmije raditi!!!!
ma da razgovarala ja kao s njihovim adminom.a.l nista..uglavnom ja nazvala za kredite i dok su mi novci"curili", ovaj mi javio da onaj kod nije ispravan..na en gemuu je sve teklo super, ma znas kad Bugari rade igru(Imperia) lol!
Na vrh Go down
Moke
Admin
Admin
Moke


Broj komentara : 126
Join date : 2008-10-26
Age : 38
Mjesto : Sarajevo

IO-Imperia online Empty
KomentarNaslov komentara: Re: IO-Imperia online   IO-Imperia online Icon_minitimeWed Oct 29, 2008 2:48 pm

yaya (citat):
Moke (citat):
pa jesi li to prijavila na njihovom forumu to se nesmije raditi!!!!
ma da razgovarala ja kao s njihovim adminom.a.l nista..uglavnom ja nazvala za kredite i dok su mi novci"curili", ovaj mi javio da onaj kod nije ispravan..na en gemuu je sve teklo super, ma znas kad Bugari rade igru(Imperia) lol!

ma kakvi bugari nemaju oni pojma Wink
Na vrh Go down
Delegat
Senior
Senior
Delegat


Broj komentara : 108
Join date : 2008-10-28
Age : 30
Mjesto : Huremusa

IO-Imperia online Empty
KomentarNaslov komentara: Re: IO-Imperia online   IO-Imperia online Icon_minitimeWed Oct 29, 2008 2:49 pm

urapvu si
Na vrh Go down
Sponsored content





IO-Imperia online Empty
KomentarNaslov komentara: Re: IO-Imperia online   IO-Imperia online Icon_minitime

Na vrh Go down
 
IO-Imperia online
Na vrh 
Stranica 1/1
 Similar topics
-
» Online zaradivanje novca

Permissions in this forum:Ne možete odgovoriti na teme ili komentare u ovom forumu
RACUNARI :: >>>PC-IGRE :: RPG i MMORPG-
Idi na: